13 Şubat 2007

MERHABALAR

Evet farkındayım uzun zamandır sitede yeni bir şey yok.Çünkü sevgili dostlar tatildeydim.Oğlumla birlikte nefis bir sömestre tatili yaptık.Geç kalktım ve geç yattım.Öğlen uykusu uyudum.Sinemaya gittim.Uyumadan önce istediğim kadar kitap okudum.Ne yemek yaptım ne de ev işi.Hatta bazen canım işssizlikten sıkıldı bile ve bu bana büyük zevk verdi.Blog da tatildeydi bu nedenle.Açılışı çok eskilerden bir yemekle yapıyorum.Ben babamın teyzesinden almıştım.Bilen bilir ondan aldığım sırada bekleyen daha çok yemek tarifim var.Tarçın eski osmanlı mutfağının vazgeçilmezlerinden.Et yemeğinde tarçının kullanılması sizi şaşırtabilir ancak yaptığım araştırmalarda et yemekleri ile birlikte çok kullanıldığını gördüm.Korkmayın ve kullanın.Hem kuzu etinin bazıları için rahatsız edici olan kokusundan kurtulacaksınız hemde yemeğe inanılmaz bir aroma verecek.Özellikle tavsiye ediyorum.
Sevgilerimle

Hiç yorum yok: